AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under februari 2010

Av Alice Wahlström - 27 februari 2010 18:13

Men har inte hunnit eller kunnat. E typ sjuk, annars e de bra hàr.

Finns inte sà mkt att skriva just nu, tràffade ture vretmans barnbarn igàr. Mer om det pà sòndag kvàll!

Kommer hem runt 10 tiden sà kolla dà :)

Ily my lovley blogreaders :D

Av Alice Wahlström - 23 februari 2010 21:49

Hej hej, ber om ursàkt fòr dàlig uppdatering och konstiga bokstàver :P

Haha, hàr e det i alla fall asnice!

Fint vàder, riktigt fint hotell, fina strànder, bra mat mm.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva :o

Men ska fòrsòka uppdatera nàgon mer gàng!

Av Alice Wahlström - 21 februari 2010 10:37

Nja, inte riktigt än.

Håller på att packa det sista och ta på mig!

Vi åker härifrån vid 12-tiden och planet går vid 16.

Ska bli himla skönt att komma bort asså!


NMej, nu måste jag fortsätta, ni får ha det så bra här hemma i vinterkylan ^^

Jag får se om jag kommer kunna blogga någonting under resan "/


Av Alice Wahlström - 20 februari 2010 19:32

Vårat plan är försenat så det går inte förens 16:00

Detbetyder att vi behöver åka härifrån vid 12 tiden imorgon-

Uppdaterar mera sen bitches!

Av Alice Wahlström - 20 februari 2010 11:28

Jag är jättetaggad och nervös inför resan imorgon!

Åker förmodligen till göteborg redan om några timmar, beroende på vädret.

Jag känner på mig att jag kommer dö :P

Antingen i en bilolycka eller så störtar planet :P

Men vi får hoppas att det inte blir så :)

Hade vart lite väl tråkigt för er ^^


Tänkte också meddela att jag får fler och fler läsare :)

Det är  kulit ^^

Så ni måste u fortsätta läsa :D

Använd gärna bloglovin, typ asbra tycker jag :)

Av Alice Wahlström - 20 februari 2010 10:18

Det är typ två meter hög snö på våran altan.

Känns inte bra att vi ska åka imorgon faktiskt :S

Vi åker nog när mamma har slutat jobba, alltså till göteborg och sover i lägenheten där :)


Oj, jag försökte gå ut mned Enzo, det gick inte så bra.

Han höll på att blåsa omkull och jag kunde inte se :P


Nu sitter jag här med ansiktsmask igen :)

Hittade på en egen igår, mixade lite naturell youghurt med gurka och honung. Innan det scrubbade jag mig med socker, lite mjlölk och olivolja :) Sen på med masken typ en halvtimme, sen sov jag med mjölk i ansiktet ^^

Asnice :)

Av Alice Wahlström - 19 februari 2010 22:54

Hmm, jag tycker ni är dåliga på att kommentera. Inte fått någon kommentar på länge nu!


Hmm vad ska man säga? Idag åt jag lunch med pappa på Bella Gästis.

Åt någon typ pasta cobra, det var väl sådär. Är ganska kräsen ^^

Sen klippte jag mig lite, bara luggen :)

Jag var på väg hemåt, gick mot skolan då jag såg en bil komma emot mig.

Det var pappa och tomas :) Så vi körde hem tomas och jag lyckades övertala honom att köpa kakor av mig :P Han köpte två paket ;D

Åkte hem, bytte om, tog med två kakpaket och åkte ner och lämnade kakorna. David blev jätteglad :) haha ^^

Sen upp till stallet och mockade och red.

Ska kanske dit imorgon med Dellan :)


Ska packa ikväll! Måste ta med mig jättemycket grejer till Teneriffa!

Haha jag har typ panik :)

Är kass på att packa :P Mamma fixar det :)

Är sjukt taggad på att åka nu asså!



Jag vet inte hur ni, alltså mina läsare, är som personer.

Dock så tror jag att flera av er känner igen sig i mig.

Det finns garanterat många som känenr att de inte riktigt passar in.

I mitt fall pga att vi inte bott här ute hela livet.

Jag har lixom aldrig kommit in i något gäng där jag verkligen känt mig bekväm.

Jag tror att det bästa man kan göra är att låtsas som ingenting och sen flytta så fort man får chansen :)

Man kan alltid börja om, få bort irriterande och falska rykten mm.

Självklart är det fler grejer än att vi inte är tredje generationen som bor i sotenäs som gjort att jag inte riktigt passat in.

Det hade nog varit lättare om jag gick på dagis faktiskt, och det hade varit lättare om vi hade någon skrutig volvo och bodde på he.


Men, det finns en positiv grej :D

Man blir oftast väldigt populär i gymnasiet ^^

Och nästan alla kändisar har haft på samma sätt ;)

Så vem vet, jag kanske är nästa Carolina Gynning eller Tyra Banks :D

Haha ^^ Bortsett från att jag inte ska gå upp i vikt efter min modellkarriär som Tyra :) Förresten, tycker inte ni att namnet Tyra på engelska är skitsnyggt, men på svenska blir det inte alls snyggt?!


Tillbaka till ämnet!

Självklart är det inte alltid lätt att vara annorlunda.

Men man måste våga vara sig själv, till 100%.

Även om det inte uppskattas där man bor för tillfället så kommer man längst på det. Jag är inte världens populäraste av folket som bor här ute lixom. Men jag får ta det som det kommer :) Jag vet att det alltid ordnar sig, jag har mina änglar som alltid ställer upp :)

Det spelar inte så stor roll om de bor här, i stockholm, i kiruna, i göteborg elelr i malmö. Bara jag har dom lixom, och dom har självklart mig :)

För tro det eller ej, när någon har bevisat för mig att de älskar mig och att de finns för mig, då ställer jag upp till 1000%. Dygnet runt, när som helst :)

Dock är det ganska få personer jag är sån med, eftersom det krävs mycket för att få se min andra sida.

För den sidan jag visar de flesta, är inte den bästa sidan av mig.

Jag är helt ärlig nu och lämnar förmodligen ut för mycket.

Men men, det gör inget :)

Lämna gärna kommentarer, men har ni inget snällt att säga så var tyst, för din egen skull :) Jag tar verkligen inte åt mig av internet-påhopp.

Vill man att jag ska ändra mig eller ta åt mig så får man träffa mig och säga det rakt till mig. Fast såklart tar jag inte åt mig så länge jag inte tycker att det är så!

Man ska ju inte bli den som andra vill att man ska vara. Man ska vara sig själv till 100%.


Sådär, nu har ni fått ett långt inlägg :)

Nu ska jag packa mitt smink och försöka vara vaken så länge som möjligt!

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards