AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under november 2009

Av Alice Wahlström - 21 november 2009 20:27

Hej hej bloggen, sitter i Daniels soffa och bloggar lite.

Jag får damp på att det är så kallt här! Typ fryser ihjäl :o

Idag ahr vi inte gjort så mkt, typ varit hemma, och var ute och åt lunch på ett café. Mysigt :) Sen åkte vi buss hem, llite tidigare än Nini, Peter och Millan. När vi gick på bussen kom det två st kontrollanter! HAHA

Det har jag aldrig varit med om förut ^^

Nu gör vi i alla fall inte så mycket, ska la äta snart.


Puss bitches

Av Alice Wahlström - 19 november 2009 23:20

Det är stört att vissa personer går på allt man säger :)

Klart som fan ja fatta, ja är ju inte direkt dum.

Skitsamma ^^ Väldigt kul ändå :P

Herregud, typ inget av det jag sa var sant.

Jaja ;)


Jag är typ fortfarande sjuk :/

Inte kul.

Ska i alla fall försöka åka till älsk imorgon eller på lördag morgon!

Nej, nu ska jag gå in i duschen och sen sova.

Godnatt bitches <3

Av Alice Wahlström - 18 november 2009 21:25

Hej bloggen!

Jag är typ sjuk :/ Feber, huvudvärk och ont i halsen är inte kul..

Har även varit i Göteborg idag, tillsammans med mamma, pappa och Lellis.

Vid halv 11 åkte vi till uddevalla där pappa skulle kolla på en fastighet, vi var där en timme ungefär, sen åkte vi vidare till göteborg.

Där åt vi på kinarestaurangen Ming, sjukt gott!

Synd bara att jag inte kunde äta så mycket eftersom min hals gjorde så ont...

Sen åkte jag och Lellis upp till lägenheten och jag typ sov, mamma gick ner på stan och pappa åkte ut till farmor och farfar.

Sen åkte jag och Lellis ner till stan, träffade mamma och sen åkte vi till samskolan.

Det kändes verkligen´som en skola för mig! Ska absolut söka dit.


Någon som har något att säga om Samskolan?

Av Alice Wahlström - 17 november 2009 23:34

Tja bloggen!
Känner verkligen att jag måste börja lägga ut mera bilder.

Får fixa lite nya snart.

Har bara tråkiga som ni redan sett, men ni kanske vbill ha de ändå?

Gillar inte att ta bilder på på vintern eftersom man inte kan vara ute eftersom det är så kallt.


I alla fall så är jag sjuk.

Massa synd om mig :(

Ska till göteborg imorgon också, inte så kul när man är sjuk.

Men måste ju på samskolans öppet hus.


Har fått en held del nya läsare senaste tiden,

om ni undrar något om mig så får ni gärna höra av er :)

Av Alice Wahlström - 17 november 2009 21:32

Hej bloggen.

Sorry för dålig uppdatering senaste dagarna.

Har tyvärr kommit in i en period med lite bloggning "/

Får försöka bättra på det <3

Hmm, imorgon blir det Göteborg, öppet hus på samskolan.


Nu vet inte jag nått mer att blogga om så hejdå.

Av Alice Wahlström - 16 november 2009 16:43

Hej bloggen, en ganska trött Alice som skriver idag igen.

Det har lixom inte varit helg för mig denna helgen eftersom Daniel är morgonpigg! :o

Det funkar inte för mig känner jag >.<

Jaja, nu ska jag i alla fall byta om och ta på mig ridkläder och snart åka upp till stallet.

Ska rida idag för första gången på gfanska länge nu!

Kul :)


Puss bitches <3

Av Alice Wahlström - 15 november 2009 20:55

Har typ bloggtorka?

Ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt.

Jag har varit med Daniel hela helgen, vi har inte gjort så mycket.

Sett på film och så.

Är fett stel och trött för muppen är morgonpigg :P


Får blogga mer när jag har något vettigt att skriva. Puss bitches <3

Av Alice Wahlström - 14 november 2009 14:18

Helloo bitches

Nu sitter jag här och bloggar ltie snabbt medans Daniel plattar håret.

Vi ska snart ut med Enzo.

Sen ska vi la typ handla och se på film eller nått.

Ska ni göra idag?


Jaja, puss bitches <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards