AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alice Wahlström - 31 oktober 2009 18:16

Vem har sagt att jag ger upp bloggen? Har jag skrivit det? Nej.

Sluta ta saker för givet, för även om jag blir irriterad på negativa kommentarer så skulle jag aldrig lägga ner bloggen för det. Jag tar inte åt mig av kommentarer, i alla fall inte kommentarer som riktar sig mot mig. Om ni skulle kränka ner på mina vänner och min familj, de jag älskar skulle jag bli riktigt jävla arg. Men än så länge har ni inte gjort det, och gör ni det så kommer jag bara blocka de ip, nummer som gör sånt. Svårare är det inte :)

Men somsagt, inbilla er inte saker.


Idag mår jag ganska okej, inte jättebra men inte heller speciellt dåligt. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte orkat bara.

Idag är det ju svenska halloween, ska kanske ut och "trick or treat'a" med ett par polare sen.

Får se vad vi gör.


Detta lovet blev inte riktigt som jag tänkt mig men det blev rätt så bra faktiskt. Jag har varit på en jättemysig tjejmiddag, och varit på 4års-kalas och träffat Daniel och så. På onsdagen åkte Daniel med mig hem och sov här till torsdag, sen va han tvungen att åka hem för han skulle på konsert i sthlm igår. Typ Rise Against?

Ska förmodligen åka till honom nästa helg, i Borås <3

Mys :)

vad har ni gjort på detta korta lov?


Mamma har tydligen hittat den perfekta julklappen till mig men hon vägrar ju säga vad det är!!! vOch dert är ingen piercing ._.

Vill pierca en till i läppen, och tungan :P Men blir nog snake bite först : >

Jag undrar verkligen vad det kan vara :P är så sjuuukt nyfiken!

Hon säger att jag kommer bli jätteglad. Och det var ingen piercing och ingen hund.

Gaah!


Det känns så konstigt att det inte är långt kvar till jul. Det är väl typ 6 veckor kvar till jullovet!

Shit asså. Hur brukar ni fira jul?

Vi brukar vara här hemma eller hos nån släktning här ute och typ äta julmat och öppna julklapparna tidigt så att mina småkusiner inte blir så otåliga! Det är rätt bra faktiskt :P Men i år vill jag fira med släkten på pappas sida för det har vi inte gjort på flera år.

Jag önskar mig typ en dator, piercingar och pengar i julklapp. Rätt tråkigt egentligen men jag vill verkligen :P


By the way, på tisdag ska jag till göteborg och gå på öppet hus på ett gymnasie, plusgymnasiet faktiskt. Mamma, pappa och Lellius ska me.

Jag färgade håret idag! Brunt blev det :) Passar bra nu till vintern tycker jag.

Skaffar löshår ska jag göra oxå.

Har ingen bild för jag ser skabbig ut så ja, ni får vänta!


Nu ska jag vara social med Lellius så pusshej <3





Av Alice Wahlström - 22 oktober 2009 22:33

Hmm, jag tycker att ni som inte gillar min blogg bara kan sluta läsa den?

Liksom hur moget är det att kommentera att jag borde gå ner i vikt? Jag ser ut som jag vill faktiskt. Det behöver ni inte lägga er i. Ni ville ha mycket bilder och det fick ni, men som tack får jag sånna kommentarer?

Nej, ska det vara så kan jag lika gärna sluta blogga. Har typ tappat lusten helt.

Kanske skaffar en mer privat blogg som bara mina närmsta känner till, eller skaffar lösenord på denna.


Jaja

Av Alice Wahlström - 17 oktober 2009 17:07

Hej till er som läser alice blogg

Det här är Lellis



Hmmm... jag har tråkit och alice tittar på körslaget typ.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. men jag kanske kan skriva om hur hon är? eller? haha


Okej.. eehm.. hon är i alla fall blond som alla vet ^^

Hon är en elak och bitchig häxa och har haft sex med 71,2% av killarna + 3 tjejer på våran skola. 4 av killarna har hon haft sex med i skolan och hon är besatt av rumpor. hon brukar alltid taffsa på killarna i våran klass och sedan brukar hon säga att det va natasa, stephanie eller jag... aah fatta vad hon är för person egentligen? ja hon är typ ascool... JAG VILL VARA SOM HENNE!  Hon är min idol mjaouw


Och här kommer den seriösa beskrivningen xD


Okej

Hon är blond  (syftar inte bara på  håret^^) lång och blåögd. En riktig svenne altså och Hitler hade tyckt om henne haha

Hmm.. Hon är ganska kaxig säger lixom vad hon tycker och vet oxå vad hon vill tror jag och hon gillar att prata och berätta om varje detalj i hennes liv xD och hon ÄLSKAR att prata om sin hund Enzo.

Eeh vad vill ni veta mer lixom? Ni får kommentera helt enkelt och fråga så kan jag svara på det någon gång^^


Lellis

Av Alice Wahlström - 11 oktober 2009 18:08

Är vad jag är just nu. Inte kul.

Tog några bilder förut, de vill ni väl ha? :D Ni får de i vilket fall. Kommentera massor nu :)


                        

Av Alice Wahlström - 10 oktober 2009 17:23

Nej fyfan!! Jag har varit så himla snäll och laddat upp massa bilder på mig och så får jag inte en enda kommentar?! Ni är väldigt taskiga tycker jag :( Sad and mad.

Av Alice Wahlström - 10 oktober 2009 15:01

Nu ska jag träffa Lellis, kommer hem om nån timme och då blir jag arg om jag inte fått några kommentarer! Förstått?!

Av Alice Wahlström - 10 oktober 2009 14:54

   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1                                                 


Här har ni några bilder, fina va? ;)

Av Alice Wahlström - 7 oktober 2009 22:03

Hej hej, idag är jag sjuk. Inte det minsta kul. Fick inte tag i nummret till Hunneboskolan där jag praoar så jag ringde Kristin som lovade säga till Marianne att jag var sjuk. Imorgon ska mamma ringa.


Shit vad trött jag är! Har sovit massor idag men är ändå jättetrött. Ska lägga mig snart igen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Om jag är piggare imorgon skriver jag mera då.

Love ya bitches <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards