AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under mars 2010

Av Alice Wahlström - 23 mars 2010 16:23

  • Jag kollar på bilder av mina ex och inser att dom är fula xD Vad hade jag för smak egentligen?
  • Jag är mobilberoende
  • Jag har lätt för att tro att jag gillar någon, men riktigt svårt för att bli kär.

Det var dagens små sanningar :)

Nu ska jag dreggla över lite svindyra märkeskläder :)


'

Av Alice Wahlström - 21 mars 2010 23:34

Hur äter man müslie?

Av Alice Wahlström - 18 mars 2010 16:15

Ja, även de bästa bloggarna får ju dåligt med idéer ibland ;D

Detta har då drabbat mig, som är bäst.

Har ingenting att skriva om..

Av Alice Wahlström - 18 mars 2010 12:35

När man får tabletter för migrän men är tvungen att åka hem på grund av biverkningarna.


Btw, igår köpte jag en sak och beställde en.

Jag köpte en Kenza-jacka, skitsnygg!

Och jag beställde ett par ****** ;)

Ni får reda på det när jag hämtat det :)

Av Alice Wahlström - 17 mars 2010 16:06

Jag och mormor har suttit och kollat mode på Kenza och Elin Kling's bloggar!

Sedan gick vi in på H%M's hemsida och mormor fick styla detta!


  

Av Alice Wahlström - 17 mars 2010 12:30

Ibland tror jag nästan att killar är omänskliga.

Tänker så fruktansvärt komplicerat ibland, och är allmänt komplicerade.

I ena stunden är man världens sötaste medans nästa är jag en dryg bitch.

Och det värsta är att jag aldrig vet vad jag har gjort.


Jag insåg igår, påväg till ungdomsmottagningen att jag är jobbig för killar.

Jag är väldigt, väldigt målmedveten och driven.

Jag vet precis vad jag vill och nästan allt jag gör har en anledning.

Därför finns det inte rum för killar som tar dagen som den kommer och inte orkar bry sig.

Jag orkar inte med sånna och dom orkar inte med mig.

Ingen bra matchning alltså.


Sen finns det ju killar som är som jag, att de vet vad de vill.

Oftast vill de ju inte samma som mig så då är det ingen anledning för mig att behålla dom.


Med andra ord behöver jag en kille som vill bli make up-artist ett par år i New York innan man utbildar sig till jurist och sedan blir en grym advokat ^^

Lycka till med det önskar jag mig själv.


Eller så blir jag en golddigger, är tillsammans med en mångmiljadär typ 10 år innan jag skiljer mig, och har då redan hunnit bli en bra advokat så att jag tjänar massor med pengar på det.


Mina framtidsplaner är så himla bra!

Jag kommer bli bäst.

Eller vad snackar jag om, jag är ju redan bäst!


  

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards