AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under december 2009

Av Alice Wahlström - 31 december 2009 13:46

Tjollahopp! Idag är det sista dagen på året!!

Jag är i  alla fall excited ^^

Som sagt, idag händer inte så mycket tror jag. Ska väl träffa varåa grannar som jag ähm inte direkt gillar.

Men ändå, det är nyårsafton!!


Inatt är det 2010, och det ska seriöst bli ett gryyymt bra år :D

Jag är peppad och taggad som fan ^^


Det första jag ser fram emot 2010 är My Dog! Hoppas att det går bra där :)

Jag har kommit fram till att jag måste bli medlem i Sheltieklubben. Får se vad pappa tycker om ytterligare en medlemsavgift pga Enzo:P


Jaja, nu ska jag sluta blogga och typ gå ut och fota Enzo tror jag!

Puss bitches <3


Av Alice Wahlström - 30 december 2009 23:06

Hej igen bloggen!

Nu sitter jag här igen, frusen som vanligt ^^

Jag hade gjort ett jättebra videoinlägg men tydligen så funkade inte formatet :O Samma som igår jue :S

Jaja ^^


I alla fall så tycker jag att det känns lite smått konstigt att 2009 redan är slut.

Lixom, ett år sen förra nyår xD

Men året har väl varit ganska okej, 2008 var bättre. Hoppas att 2010 blir myyycket bättre :D

men det tror jag nog att det kan bli faktiskt :)

Snart sommar, och jag flyttar ju och jag är så sjuuukt taggad på det!!

Wiho ^^

Haha, men seriöst göteborg e verkligen den bästa staden ^^

Älskar gbg <3

Jag har bestämt att 2010 ska bli ett asbra år och att jag verkligen ska vara mig själv och alla andra får lixom "deal with it" eller dra åt helvete.

Jag ska göra sånt som jag vill, inte som alla andra vill.

Jag ska bestämma över mitt eget liv!

Haha woho typ klyshor till max men ändå :P

Det stämmer i alla fall :)


Jag tog lite bilder förut, tänkte publicera dom nu faktiskt.

Kommentera (aa'

Haha jag måste faktiskt säga att ni är riiiktigt dåliga på det .___.

Och nu kom jag på att jag är hungrig? HAHA

jag är lite udda ja :P


Tänkte mig försöka mig på en liten kort sammanfattning om året, månad för månad.


Mitt 2009!

 

Januari:

Alltid en kall och tråkig månad,

jag och Jimmy hade haft kontakt vid telefon ett år den 13 tror jag.


Februari:

Alla hjärtans dag och S födelsedag :)

Jag och Jimmy blev tillsammans på riktigt.


Mars:

Jag vet att jag gillade mars, kommer inte ihåg varför

mer än att jag och Jimmy träffades då.

Även Lellis födelsedag.


April:

Kristins födelsedag, det tog slut med Jimmy, började bli vår.


Maj:

Pappas födelsedag, var enbart kompis med Jimmy,

varmare och varmare ute så kan man något annat än att vara glad?


Juni:

Mammas födelsedag och skolavslutning.

Sa upp kontakten med Jimmy helt.


Juli:

Sommarlovet hade börjat och alla kompisarna kommit hit.

Min födelsedag som var så sjukt underbar!

Älskar sommaren 2009!


Augusti:

Fortfarande sommar och det var härligt.

Alla åkte hem och det var inte kul, sen började jag 9an och det var inte heller speciellt kul.


September:

Vad jag vet hände det inget speciellt i september.


Oktober:

Min och Enzo's första utställning som gick megabra!

Blev även tillsammans med Daniel.


November:

Kallt och äckligt väder. Hatar november.

Tog slut med Daniel.


December:

Jag och Jimmy återupptog kontakten igen :)

Och det var jul och ah.

Träffade Chris.

Men usch med snö.




Av Alice Wahlström - 30 december 2009 17:16

Helluu mina kära bloggläsare :)

Idag har jag jobbat, kom hem för någon tille sen!

Är trött och känner att jag håller på att bli sjuk...

Om jag orkar ska ni få ett videoinlägg och några bilder :)

Men jag måste ut med Enzo en sväng först, och sen ska jag nog vila.


Imorgon ska jag faktiskt inte göra något speciellt :S

Har ingen lust att festa typ så jag ska nog bara vara hemma.

Skönt det med, jag lär ju träffa folk på 12-slaget ^^


Vad vill ni ha för bilder sen? Typ lite fixad som igår eller bara vardagssmink? :) 

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 21:21

Som fan ^^ Nu har jag sprungit omkring i huset och skrikit och pmsat för att "den där jävla fittkameran funkar ju fan inte fö helvete!!!" I alla fall så är det löst nu, teknisk som jag är ;D

Blä på min dator säger jag bara! Jag har typ aslite minne kvar men får förhoppningsvis mer snart :) Det behövs verkligen asså..


Nu får ni snart se mina braiga bilder :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 19:44

Nu är jag tillbakak från mina lilla promenad!

Nu ska jag alltså fixa mig och ta lite bilder ^^

Mitt nyårslöfte ska bli minst 5 bilder/vecka och dem ska få en speceill kategori som ska heta just egopics ^^

Vad tycker ni om det va? :D

Så nu kommer det snart lite fina bilder :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 19:04

Lixom det finns väldigt många killar som frågar om jag vill ha påfylld mobil eller bdb hd eller vad som helst.

När fan ska folket fatta att jag inte vill?

Jag ärinte till för att kåta upp er. Jag är heller inte till för att bli knullad och sen dissad lixom. Jag gör inte heller sånt.

Jag är inte ute efter sex, jag vill ha en fast pojkvän.

Visst, jag är blond. So what? Jag är fan inte mer sexobjekt för det.

Jag tycker det är kul med kommentarer, men vem fan gör inte det?

Jag tycker även om bilder på mig själv, för så dåligt självförtroende har jag inte.

Men jag tar fan inga nakenbilder och skickar till er!

Startar bara cam om ni också har cam eller om jag verkligen vet vem ni är.

Så tjata inte, okej?


Det var allt för nu ;)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 18:59

Haha i alal fall så tänkte jag såhär att ni inte fått så mycket bilder på mig så när jag kommer hem från promenaden ska jag fixa mig ordentligt och ta massa pics oså får ni se min nya klänning med :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 18:24

Det stämmer så himla bra!

Det är oftast väldigt kul att komma bort men inget slår känslan man får när man kommer hem, går in på sitt rumoch sätter på musik med basen på högsta.

Seriöst!

Håller ni inte med mig?


Haha känner mig lite fjortis för jag lyssnar på "Det var en gång en fågel! och "Welcome to the club" och lite annat i den stilen ^^

Men sån får man vara ibland!


Jag får ju som lite totaldamp! Mina sms är slut... Men jag smsar ändå!

Pappa betalar (a)

Haha ;) Vissa har ju tur :D


Harn i haft en kul helg och veckostart?

Det har jag !

Alltid kul att träffa nytt och gammalt folk.



Jag fick ju lite rådamp på bloggplatsen igår.

Vi satt inne på toaletten och Jossan färgade Emmas hår och jag tog massa kort som ni redan fått se och jag bloggade även lite samtidigt.

I alla fall så ska jag publicera, men då kommer inte den vanliga "inlägget har sparats och publicerats" upp utan istället kommer jag till inloggningssidan.

Snacka om irriterad man kan bli!

I alla fall så gick hårfärgningen jättebra (not).

Vi gjorde precis som man skulle. Tog i krämen i 30 min, sköljde ut, tog i nästa kräm som vi trodde var återfuktningen.

I alla fall så skulle den sitta i i två minuter. Det gjorde den och den lukta förjävligt!

Sen när vi precis sköljt ur ser Jossan att det finns en kräm kvar...

Då läser hon instruktionerna ordentligt.

Det finns tre krämer, färgen, en som man blandar ut färgen med och en återfuktning.

Det vi gjorde var att ha i den krämen man ska blanda färgen med i 30 min, sen tog vi i själva färgen i 2 min. HAHA säger jag bara. Hur fan lyckas man?

I alla fall så tog vi i den riktigt återfuktningen efteråt så inte Emmas hår skulle bli helt förstört.

Ah, så kan det gå.

Haha men kul hade vi i alla fall :)

Och visst är min kamera bra? ^^ Även fast jag inte var speciellt seriös.


Nu ska jag strax ut och gå med Enzo, det ska bli skönt att komma ut och röra lite på sig :)

Puss kitches <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards