AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Alice Wahlström - 24 december 2009 22:29

Det är fortfarnade julafton, men inte så länge till.

Dagen man sett fram emot i ungefär 6 månader är över.

Undrar egentligen varför man ser fram emot julen så mycket?

Lixom, jag får ju det jag behöver under året så på jul och födelsedag blir det typ bara grejer jag vill ha.

Som alla säger, jag är väldigt svår att köpa grejer till, för jag har typ allt

Bästa presenterna idag var mina högtalare som är riktigt snygga och sjukt bra! Men även ett presentkort på kicks för 500 som jag fick av mina kusiner! Blev riktigt glad :)

Så det bästa man kan köpa till mig är presentkort, eller om jag får pengar eller verkligen köper något jag själv pekat ut.


Sen tycker jag om julen för allt är så mysigt.

Jag förknippar alltid jul med lov, snö, paket, tomten och god mat :)

Nu för tiden är det knappt något som stämemr in men det är ändå jul.


Nu får man i alla fall se fram emot nyår! Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra men det löser sig :)

Ska snart köpa klänning och eventuellt ett handsmycke!

Tänkte mig att Chris skulle få vara med och välja kläder, jag ska då köpa en klänning och ett par jeans :)


Dagens moment; är helt klart att jag dygna

och var vaken när mamma gick upp.

Dagens person; är Chris. Så otroligt söt och typ väldigt massa snäll ^^

Verkligen asbra :)

Dagens humör; har varit ganska så bra faktiskt. Väldigt trött imorse dock.

Dagens paket; är högtalarna, så himla bra!

Dagens sämsta; är att jag inte fick så mycekt grejer faktiskt.

I och för sig fick jag ju massa pengar och så men ändå ;)

Dagens sötnos; är Kastro, min morbrors lilla valp. Fast han får nog dela platsen med Chris :)

Dagens outfit; är nylonbyxo från typ H&M, en vi, kort, axelbandslös klänning från Bik Bok, en svart bolero med trekvartärm från Bennetton och mina bruna knähöga stövlar från typ Din Sko :)

Dagens låtar; är allt med mycket bas xD

Av Alice Wahlström - 24 december 2009 14:48

Woho äntligen julafton, dagen som vi alla längtat efter. Själv var jag uppe hela natten, rättare sagt tills klockan 8 och chatta med en väldigt gullig liten pojke från ua ^^


Sen gick jag och la mig i alla fall, sen vakna jag av att jocke kom hit. Eller ja, Enzo skällde p.g.a och då vaknade jag.

Gick upp, åt lite julskinka och sen öppnade jag mina paket.

Först fick jag the sims 3, men även grafikkort och så. Så skulle jocke sätta i de så gick inte det -.- Så nu får jag typ en ny modergrej :P

Vad fick jag mer? Jo pengar såklart, jag har lärt mig att man inte ska skryta så nog om det ;)

Sen  ficka jag även ett par Harman & Kardon högtalare, min morbror blev avundsjuk på dem ;) Skitsnygga och ska tydligen vara riktigt bra ljud! Annars får väl papi köpa ett par nya, för bara det bästa räcker åt mig ;)

Sen fick jag mer grejer men inget jag kommer på nu typ.

Vad har ni fått bitches?


Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards