AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 21:21

Som fan ^^ Nu har jag sprungit omkring i huset och skrikit och pmsat för att "den där jävla fittkameran funkar ju fan inte fö helvete!!!" I alla fall så är det löst nu, teknisk som jag är ;D

Blä på min dator säger jag bara! Jag har typ aslite minne kvar men får förhoppningsvis mer snart :) Det behövs verkligen asså..


Nu får ni snart se mina braiga bilder :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 19:44

Nu är jag tillbakak från mina lilla promenad!

Nu ska jag alltså fixa mig och ta lite bilder ^^

Mitt nyårslöfte ska bli minst 5 bilder/vecka och dem ska få en speceill kategori som ska heta just egopics ^^

Vad tycker ni om det va? :D

Så nu kommer det snart lite fina bilder :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 19:04

Lixom det finns väldigt många killar som frågar om jag vill ha påfylld mobil eller bdb hd eller vad som helst.

När fan ska folket fatta att jag inte vill?

Jag ärinte till för att kåta upp er. Jag är heller inte till för att bli knullad och sen dissad lixom. Jag gör inte heller sånt.

Jag är inte ute efter sex, jag vill ha en fast pojkvän.

Visst, jag är blond. So what? Jag är fan inte mer sexobjekt för det.

Jag tycker det är kul med kommentarer, men vem fan gör inte det?

Jag tycker även om bilder på mig själv, för så dåligt självförtroende har jag inte.

Men jag tar fan inga nakenbilder och skickar till er!

Startar bara cam om ni också har cam eller om jag verkligen vet vem ni är.

Så tjata inte, okej?


Det var allt för nu ;)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 18:59

Haha i alal fall så tänkte jag såhär att ni inte fått så mycket bilder på mig så när jag kommer hem från promenaden ska jag fixa mig ordentligt och ta massa pics oså får ni se min nya klänning med :)

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 18:24

Det stämmer så himla bra!

Det är oftast väldigt kul att komma bort men inget slår känslan man får när man kommer hem, går in på sitt rumoch sätter på musik med basen på högsta.

Seriöst!

Håller ni inte med mig?


Haha känner mig lite fjortis för jag lyssnar på "Det var en gång en fågel! och "Welcome to the club" och lite annat i den stilen ^^

Men sån får man vara ibland!


Jag får ju som lite totaldamp! Mina sms är slut... Men jag smsar ändå!

Pappa betalar (a)

Haha ;) Vissa har ju tur :D


Harn i haft en kul helg och veckostart?

Det har jag !

Alltid kul att träffa nytt och gammalt folk.



Jag fick ju lite rådamp på bloggplatsen igår.

Vi satt inne på toaletten och Jossan färgade Emmas hår och jag tog massa kort som ni redan fått se och jag bloggade även lite samtidigt.

I alla fall så ska jag publicera, men då kommer inte den vanliga "inlägget har sparats och publicerats" upp utan istället kommer jag till inloggningssidan.

Snacka om irriterad man kan bli!

I alla fall så gick hårfärgningen jättebra (not).

Vi gjorde precis som man skulle. Tog i krämen i 30 min, sköljde ut, tog i nästa kräm som vi trodde var återfuktningen.

I alla fall så skulle den sitta i i två minuter. Det gjorde den och den lukta förjävligt!

Sen när vi precis sköljt ur ser Jossan att det finns en kräm kvar...

Då läser hon instruktionerna ordentligt.

Det finns tre krämer, färgen, en som man blandar ut färgen med och en återfuktning.

Det vi gjorde var att ha i den krämen man ska blanda färgen med i 30 min, sen tog vi i själva färgen i 2 min. HAHA säger jag bara. Hur fan lyckas man?

I alla fall så tog vi i den riktigt återfuktningen efteråt så inte Emmas hår skulle bli helt förstört.

Ah, så kan det gå.

Haha men kul hade vi i alla fall :)

Och visst är min kamera bra? ^^ Även fast jag inte var speciellt seriös.


Nu ska jag strax ut och gå med Enzo, det ska bli skönt att komma ut och röra lite på sig :)

Puss kitches <3

Av Alice Wahlström - 29 december 2009 13:04

Jag lovade ju att skriva lite om kärlek och känslor och så.

Jag tycker att alla känslor hänger ihop på något sätt.

Man kan ju vara både glad och ledsen samtidigt typ, på nått konstigt sätt.

Jag vet inte hur allt hänger samman men jag tror att det är så.


Som kärlek, jag tror att jag har ganska lätt för att tro att jag är kär, men sen inser jag att jag bara typ tyckte om personen. Så var det med både Jimmy och Daniel, eller ah, Daniel trodde jag väl inte direkt att jag var kär i heller. Men jag insåg i alla fall när det tog slut att det var väldigt lätt att komma över honom :)

Men jimmy så trodde jag verkligen att jag var kär. Men shit, hur gammal var jag då? Jag visste ju fan inte vad kärlek var. Det vet jag nog inte nu heller egentligen, men det tar inte två dagar att komma över sitt livs stora kärlek.

I alla fall så ångrar jag inte att jag har varit tillsammans med dem jag har varit tillsammans med. Faktiskt, för det har lixom gjort mig till den jag är.

Så även om jag var ledsen när jag sa upp kontakten med JImmy i våras så ångrar jag inte det heller. För det har också påverkat mig och jag tror att jag har blivit lite starkare kanske?

Är i alla fall glad att vi har kontakt igen :) Du har hjälpt mig faktiskt och jag hoppas jag gjort det samma för dig.


Jaja, nu finns det nog inte så mycket att säga om den saken, nu har ni förhoppningsvis fått svar på några frågor i alla fall ^^

Kisses bitches <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards