AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 22:12

Fyfan va ni är dåliga på att kommentera asså!

Blä på er!!

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 19:55

Sommaren 2009 var den bästa någonsin. Blir svårt att slå nästa år, men förhoppningsvis lyckas det :D Saknar allt som fan, alla grillkvällar, när vi åkte båt (dock inte alla jävla blåmärken man fick av att flyga upp en meter i luften vid varje våg xD), alla filmkvällar hemma hos mig och min födelsedag var så jävla bäst :D

Hade sjukt kul den kvällen, med dom bästa personerna :D

Först mat, sen chilla och sen dra ut med Emma, Oscar och Johan :D Bara sitta och snacka länge och päjta <3 Helt underbart va de ju :D

Saknar verkligen det :)

Och att när klockan blev 10 över 1 så sjöng alla :D Haha shit villken mysig dag, verkligen :)

Saknar verkligen alla från sommaren :( Saknar mitt löshår oxå!


Saknar Emma, Eddie, Johan, Oscar, Kristoffer, Calle, Måns, Jonathan, Kristoffer, Gustav, Emma, Rasmus och förmodligen några till <3

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 19:43

Jag lyssnar på Mania - Welcome to the clubför den e typ uptempo och man blir glad :D plus att de va den som kom upp på spotify ;P

Haha jag har iaf tråååkigt, chattar med lite roligt folk bara.

Blö!

Haha känner verkligen att mitt språk är fint just nu :)


Ska nog ta och sammanfatta hela detta året snart :)

Förutom sommaren, som ska få ett eget inlägg :)

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 19:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alice Wahlström - 13 december 2009 14:00

derar på någon av dessa till Nyår, vilken är snyggast? :)


  

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 11:52

Idag är det lucia! Shit vad tiden gått fort, snart är det jul. Bara en jävla vecka kvar i skolan. Fatta, en vecka sen har vi jullov!

Nästa termin får vi våra slutbetyg, lxom sen börjar vi på gymnasiet?! Det är så jävla sjukt! Hoppas i alla fall att vi ska ha bal, och att vi har kvar våran snygga lilla bil så jag kan åka dit i den xD

Haha ^^

Tänk också att det bara är ett halvår kvar tills jag får börja övningsköra?!

Omg, det kommer ju gå sååå bra...

HAHA

Nja, skulle inte tro det va?

Fast pappa snackar ju om att jag inte ska få övningsköra hemma alls, utan bara ta lektioner :O Men det kommer ju bli hur dyrt som helst så det kan han ju glömma :S Om inte han betalar :D


Nu är det söndag. Blä på söndagar. Hatar dom. Blöh!

HAha vilket udda inlägg detta blir?


Jag ser väldigt rolig ut just nu :P Mitt hår ser ut som värsta knull-ruffset´och jag ser överdrivet trött ut :P Skulle va rätt kul att lägga ut bild men då skulle jag bli mobbad :( xD


Jag hopaps jag får datorhögtalare i julklapp! Det önskar jag mig ^^

Och i januari får jag en ny telefon också :D Fan va nice ^^


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer? Jo just det, igår blev man la lite förvånad, men ändå kul att kunna ha kontakt igen :) Allt är inte som det brukade men det kommer la med tiden. Om du läser min blogg så kommentera så jag vet xD

 

Nu ska jag nog se på nån film, haha vi har ju inga teve kanaler så vi kollar på film istället. Tur dock att vi kan hyra obegrensat med film xD

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards