AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Alice Wahlström - 19 december 2009 23:40

Haha nu sitter jag här åter igen.

Vad gör jag egentligen på dagarna? xD


Just nu sitter jag och chattar och smsar och gör ingenting. Typ lamt.

Imorgon ska jag jobba, vet inte vad mer.


Btw så hittade jagtvå bilder på en viss person idag när jag gick igenom datorn xD

Kan säga så mycket som att personen bor i åre och om han vill ha bilderna så får han säga till xD

Funderade på att lägga upp dom här men de kanske inte är så snällt ;P


För övrigt så ska nog jag till Göteborg den 26/12-09. Förhoppningsvis sova hos Emma då :)

Måste köpa klänning till nyår! Massa mys kommer det bli tror jag :)

Men innan dess blir de julafton!

Hoppas nu att jag får mina högtalare bara :P



Jag vet att det var så.

Jag har redan mått dåligt över det,

vill inte göra det igen.

Du behöver inte påmina mig om något

 jag redan är fullt medveten om.

 

Fy fasen va falsk du är!

Fattar inte varför jag bara inte

säger upp all jävla kontakt med dig?!

Den lär ju försvinna snart ändå!

Usch på dig!

Jag tycker du är en av de falskaste personerna jag träffat.

Snål är du också.

Usch!

 

Vissa personer sviker aldrig,

ni vet vilka ni är <3

 

 

Jag kanske inte borde accepterat ditt förlåt.

Vet inte om jag kan det, men nu är det i alla fall gjort.

Men tror inte att jag kan lita på dig,

men det borde du väl förstå?

 

 

Saknar vissa personer sjukt mycket.

Saknar det som var förut.

SKulle fan ha spolat tillbaka tiden om jag kunnat.

Ändrat väldigt mycket grejer ifrån sexan och framåt.

 

 

 

Jag förstår att jag är jobbig ibland.

Ibland orkar inte ens jag umgås med mig.

Men ni måste acceptera mig för den jag är.

Elak eller inte.

Var glad så länge det inte påverkar er.

Ni känner inte ens mig speciellt bra.

Det finns ingen person som känner mig speciellt bra.

Eller jo kanske någon, typ Emma.

Fast vi träffas inte så ofta så ändå inte.

 

Varför kan man inte bara få vara 7 år hela livet?

Det hade varit perfekt..

Då ville man bli äldra.

Nu vill man bli både äldre och yngre,

bara man inte stannar kvar där man är.

 

 

Jag har nog inte kommit över dig trots allt.

Känns ensamt ibland.

Svårt att sova.

Inte veta om man har någon att ringa ifall allt bara

skulle gå åt helvete.

Jag hade en, men det gick åt helvete,

jag hade dig sen och det gick också åt helvete.

Vad ska jag göra för att det inte ska fucka sig?


 

Av Alice Wahlström - 19 december 2009 20:36

Jag håller på och leker lite i photoshop och det är ganska kul ^^

Gör om mitt öga :P Ni ska få se både ett kollage och de bilder som är med i kollaget för sig. Ni ska även pfå se en annan random bild jag gjorde för en stund sedan.


            

    



Av Alice Wahlström - 19 december 2009 15:54

Nu har jag och mamma kommit hem från en mysig promenad på slingan där jag tog massa kort på min gris ^^ Sen åkte vi till konsum och handla och sen köpte vi julgran! Snart ska vi klä granen och göra julgdis ^^ Mej <3 mandelmassa (aa'

Hörs mer sen sötnosar!

Av Alice Wahlström - 19 december 2009 13:42

Nu ska jag och mamma ut och gå med Enzo, vi ska ta med våran gamla kamera och fota enzo lite :)

Hörs senare bitches <3

Av Alice Wahlström - 19 december 2009 10:39

Helluu helluu! 19 december idag! Bara fem dagar kvar till jul!! :D

Tiden går massa fort!

Jag ser fram emot det, såklart, men julen är ändå inte så speciell längre. Inte som när man var liten.

Jag vill knappt ha julgran i år lixom.


____________________________________________________________________


Just nu gör jag inte så mycket,

sitter mest här och har tråkigt :P

Finns inte så mycket att göra

klockan 10:42 en lördag lixom.

Gick upp för ganska exakt precis 40 minuter sen!

Haha ^^

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.

Eller jo en sak vet jagatt jag ska göra.

Baka julgodis!

Älskar det ^^

Haha jag tycker att sånt godis kan vara

åretrunt godis och säljas i butik >.<

Vad tycker ni mest om för julgodis?

Jag äääälskar mandelmassa och nötter!


________________________________________


Snart är det januari, vilket betyder "My Dog" för min del!

Men även skola såklart -.-

Back to My Dog!

Det är alltså en hundutställning i Göteborg, har varit där en gång innan men inte som uställare!

Ska faktiskt bli jättekul att vara med!

Jag tror att min lilla Enzo kommer vara jätteduktig :)


  


I alla fall så kan ni nog förvänta er lite bättre bilder på mig efter jul, det är nämligen en i min familj som ska få en kamera!

Så ja ^^



Nu tänkte jag ta på mig, eller ja strax i alla fall.

Sen sminka mig och så, tänker kolla ifall

mitt löshår passar till min nuvarande hårfärg.

Får se på det ^^


Puss bitches <3



Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards