AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Alice Wahlström - 18 december 2009 22:57

Snart är det nyår :D Woho ^^ Men hur ska jag då skriva här på bloggen? 1/1-10? det blir ju mega cepe konstigt jue?! :O

Haha jaja ^^


Just nu sitter jag här i min jättesköna datorstol med täcke omkring mig och bloggar och msn:ar :D Är sjuuukt skönt med lov fan :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra, vet bara att jag vill till göteborg!

Förhoppningsvis träffa lite folk :)

Emma ska jag absolut träffa, right hunney? :D

Haha I know you're reading this ;)

Vet att ja är fett bra på engelsak :P

Nejdå :P

Men ah, vad ska ni söka till nu då?

Vi får ju söka i januari.

Jag ska nog söka till plusgymnasiet på förstaval faktiskt. Verkar väldigt roligt :)

Men nu ska jag sluta blogga för detta blir inget bra inlägg känner jag :P

Ska skriva lite senare om något viktigt! Haha får la se hur det går :P

Av Alice Wahlström - 18 december 2009 19:57

Helloo bitches <3

Idag är det den artonde december år tvåtusennio!

Helt sjukt vad tiden går fort :O Idag var det skolavslutning och nu har vi lov :D

Alice är happy face ^^

Frågan är då bara vad man ska göra på lovet?

Träffa folk är ju en självklarhet men vad mer? ^^

Säg till om ni kommer på något kul eller om ni vill träffas :)


Jag har tråkigt just nu! Blä :P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^


Jo just det! Var ju på bio igår med pappa och Ackan! Vi såg Luftslottet som sprängdes och den var riktigt bra! :)

Innan bion åt vi thatfood och det var väldigt gott ^^Filmen var slut ungefär kvart i 12 så då var det bara att sätta säg i bilen och åka hem igen. Det var typ snöstorm så tog aslång tid :O Det är typ fett kallt här! Nästan 10 minus på kvällarna :O Och det är jag ute och går i lixom >.<


Fick betygen idag, är inte direkt nöjd men det lär inte bli så svårt att höja sig till nästa termin i alla fall ^^

Och det blir bal! Dock måste vi betala alting själva, dt är dåligt av skolan att inte ens kunna stå för 100 papper!


Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards