AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under december 2009

Av Alice Wahlström - 17 december 2009 16:59

Hej bloggen ^^

NU sitter jag här igen :P Ska snart på bio i Uddevalla! Eller ja, klockan nio börjar bion men vi ska äta thaimat innan :)

Det blir ganska sent men det gör inget :)

Imorgon slutar skolan för detta året!

Helt sjukt att jag har gått klart min första termin av sista året i grundskolan..

Stört!

Men kul ändå.

Nu ska jag vispa grädde för vi ska dricka varm choklad!

Av Alice Wahlström - 17 december 2009 11:33

Tjeena bloggen :)

Nu har jag precis varit på bio med skolan, sitter hemma.Skulle egentligen åkt till skolan men jag tror att jag ska stanna hemma för jag har jätteont i huvudet :(

Inte så kul!

Bloggar bara lite snabbt för ska lägga mig och vila tänkte jag.

Ni får gärna smsa mig ^^ har ni inte mit nummer så adda msn så får ni kanske det!

Nej, vi hörs senare bitches <3


Av Alice Wahlström - 16 december 2009 17:54

Lalala la la ^^

Nu sitter jag här och tråkar igen :) Chattar med lite söta pojkar ^^

Ska strax ut och gå med Enzo och Lellis :)

Blä, dricker varmt hallonvatten :P

Usch ^^


Av Alice Wahlström - 16 december 2009 12:46

Nu är det inte långt kvar till jul måste jag säga! Känns bra faktiskt :)

Idag slutade vi tidigt såsom alla onsdagar. Har även sovmorgon imorgon! Så jäkva skönt :D

Ska på bio med skolan, se filmen Taken som jag var med och valde ut :)

Har ingenting att göra nu heller, sitter och dricker isvatten med hallon i ^^

Pusshejdå bloggen :)






Av Alice Wahlström - 15 december 2009 00:04

Blä vad förhållanden är svåra.. Nu är jag iaf singel igen. Inget mer om detta, ingen stor grej. Eller ah, det är ingen mening med att göra det till nån stor grej.

Av Alice Wahlström - 14 december 2009 21:57

Det är fan helt sjukt hur tråkigt man kan ha!! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra?! Har varit inne på alla sidor jag brukar, har inga kanaler på tv'n och inga bra filmer heller. Blääh på detta?! Usch och fy >.<

Vad kan man göra? Jag är verkligen mega-uttråkad!!!

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 22:12

Fyfan va ni är dåliga på att kommentera asså!

Blä på er!!

Av Alice Wahlström - 13 december 2009 19:55

Sommaren 2009 var den bästa någonsin. Blir svårt att slå nästa år, men förhoppningsvis lyckas det :D Saknar allt som fan, alla grillkvällar, när vi åkte båt (dock inte alla jävla blåmärken man fick av att flyga upp en meter i luften vid varje våg xD), alla filmkvällar hemma hos mig och min födelsedag var så jävla bäst :D

Hade sjukt kul den kvällen, med dom bästa personerna :D

Först mat, sen chilla och sen dra ut med Emma, Oscar och Johan :D Bara sitta och snacka länge och päjta <3 Helt underbart va de ju :D

Saknar verkligen det :)

Och att när klockan blev 10 över 1 så sjöng alla :D Haha shit villken mysig dag, verkligen :)

Saknar verkligen alla från sommaren :( Saknar mitt löshår oxå!


Saknar Emma, Eddie, Johan, Oscar, Kristoffer, Calle, Måns, Jonathan, Kristoffer, Gustav, Emma, Rasmus och förmodligen några till <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards