AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under december 2009

Av Alice Wahlström - 1 december 2009 19:28

Hej bloggen och alla glada bloggläsare :)

Nu sitter jag äntligen vid datorn igen,

har svininfluensan så har varit sjuk sen i torsdags.

Ska förmodligen till skolan på torsdag och det ska bli skönt!


Nässjö personen:

Men shit asså, jag bryr mig faktiskt

inte om dina åsikter om det ^^

Jag vet vad som är sant och dina åsikter

om mitt utseende tar jag inte åt mig det minsta av :)

Jag vet många som tycker jag är snygg

och förmodligen lika många som inte tycker att

jag är vackrast i världen men jag bryr mig inte ^^

Det viktigaste är att min pojkvän tycker jag ser bra ut och det gör han :)


Det är onödigt att ens komma med negativa och falska kommentarer eftersom jag vet vad som är sant och tar inte åt mig ett dugg :)

Ni kanske tycker att jag är ful men om jag inte ber om era åsikter om mitt utseende vill jag inte veta :) 


Jag tycker verkligen att jag måste bli frisk nu,

för jag har varit borta så mycket från skolan

att det verkligen ska bli skönt att få komma tillbala :)

Har haft väldigt mycket migrän och så, men det är stressrelaterat.


Nu ska jag gå och lägga mig igen så att jag blir frisk nån gång!

Hoppas på snart ^^


Pusshej bitches <3



Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards