AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under december 2009

Av Alice Wahlström - 24 december 2009 14:48

Woho äntligen julafton, dagen som vi alla längtat efter. Själv var jag uppe hela natten, rättare sagt tills klockan 8 och chatta med en väldigt gullig liten pojke från ua ^^


Sen gick jag och la mig i alla fall, sen vakna jag av att jocke kom hit. Eller ja, Enzo skällde p.g.a och då vaknade jag.

Gick upp, åt lite julskinka och sen öppnade jag mina paket.

Först fick jag the sims 3, men även grafikkort och så. Så skulle jocke sätta i de så gick inte det -.- Så nu får jag typ en ny modergrej :P

Vad fick jag mer? Jo pengar såklart, jag har lärt mig att man inte ska skryta så nog om det ;)

Sen  ficka jag även ett par Harman & Kardon högtalare, min morbror blev avundsjuk på dem ;) Skitsnygga och ska tydligen vara riktigt bra ljud! Annars får väl papi köpa ett par nya, för bara det bästa räcker åt mig ;)

Sen fick jag mer grejer men inget jag kommer på nu typ.

Vad har ni fått bitches?


Av Alice Wahlström - 23 december 2009 23:37

Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! 

Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton! Snart är det julafton!


Nej nu ska jag sluta ^^

Jag är i alla fall fett taggad!

Idag har jag jobbat, sen har jag faktiskt inte gjort så mycket.

Typ kollat på teve ^^


Jag måååste verkligen göra en ny header!

Shame on me som inte gjort någon än!

Imorgon får ju vi våran kamera så då kan jag i alla fall ta lite kort :)


Nu ska jag fortsätta chatta, puss bitches <3

Av Alice Wahlström - 22 december 2009 23:30

Nu har vi bakat massa julgodis !

Jag hann även med ett litet bråk med pappa om att han inte fick äta upp madelmassan! Jag totally brottade ner honom och tog den perfekt rullade mandelmassan ur hans hand ;)


nej nu orkar inte jag blogga mer :P

Vi hörs imorgon bitches <3

Av Alice Wahlström - 22 december 2009 18:40

Nu ska jag snart baka julgodis med mamma!

Julgodis är nog det enda godiset som faktiskt är riktigt gott!

Ska även städa mitt rum!

Ni kan få före/efter- bilder om ni vill? ^^ 

Av Alice Wahlström - 21 december 2009 23:18

Glöm inte att svara i omröstningen jag nyss gjorde ^^

Borde kanske bara tagit snygg som alternativ eftersom det är det enda som kommer kryssas i ;) Eller bortskämd också, för det är jag ju faktiskt.

Av Alice Wahlström - 21 december 2009 20:41

Hej bloggen :)

Nu har jag nyss jobbat på shell idag igen, härligt med lön imorgon!

Denna gången blir det 1299kr som sätts in på kontot :D

Inte så mycket pengar, men med tanke på hur lite jag jobbat är det mycket!

Idag har inte varit det roligaste arbetspasset men det är alltid roligt att joba med Sofia!


Vad har jag gjort idag?

Inte så mycket, tagit kort på Enzo som ni strax ska få se!

Jag har börjat tycka det är jättekul att fota, så jag hoppas den nya kameran är bra :)

Nu är jag ganska trött faktiskt! Kommer nog somna tidigt inatt ^^


Nej, nu ska jag lägga upp bilderna sen räcker det med bloggning atm.


                                                     

Av Alice Wahlström - 21 december 2009 13:02

Nu ska ni få se min önskelista då ^^ Om jag kommer på allt.


*Systemkamera (inte så seriöst eftersom jag vet att jag inte kommer få)

*Datorhögtalare

*Grafikkort

*The Sms 3


Nu kommer jag faktiskt inte på nått mer, men det är väl för att jag redan har det mesta I guess? ;)

Jag är inte direkt typen som får allt på jul och födelsedagen, jag får ju typ allt jag vill ha under hela året.

Somliga har tur ;)

Jag får säkert massa annat också, men högtalare är jag ganska säker på att jag kommer få.

Men jag får nog inte överdrivet mycket eftersom jag redan fått så sjukt mycket grejer i år, moppen och så ;)

Menu nu tänkte jag gå ut och päääjta och promenixa med Enzo så hörs vi kanske senare bitches ;)

Av Alice Wahlström - 20 december 2009 13:46

Hello sötnosar!

Nu ska jag snart ut och gå. Kallt men skönt!

Sen duscha och sen jobba typ.

Måste ju tjäna lite pengar :P


Idag är det söndag.

Tråksöndag.

hatar söndagar faktiskt.

Men som tur är är det ingen skola imorgon!

Men jag gillar ändå inte söndagar.


 

Ni fattar inte hur meningslöst det är.

Men så bor ni ju här ute och är dumma i huvudet.

Precis som era föräldrar ;)

Jag tycker faktiskt att alla som bor här ute

utan att ha planerat en flytt sen flera år tillbaka är fucked up.

VEM FAN VILL BO HÄR?!

Sommarn förstår jag verkligen varför man vill bo här.

Sommarn här är ju finaste som finns :

Men vintern?

Speciellt när man inte har bättre jobb än abba eller ica -.-'

Men tillbaka till ämnet,

det är helt meningslöst av er att försöka tryckea ner mig!

Ni har lixom gett er på fel person.

Testa med någon svag,

I guess you know who I'm talking about.

Men jag är inte svag! Jag är stark.

Jag är så jävla mycket bättre än er att

jag inte har anöedning att ta åt mig.

Vem är det egentligen som kommer få ett bra jobb,

snygg bil, stort hus och en bra man? ;)

Haha, inte är det ni i alla fall

om ni inte kan bete er bättre än så -.-

Man säger ju attäpplet faller inte långt från trädet.

Och har inte era föräldrar lärt er bättre så kan man

ganska lätt räkna ut att det är mycket större chans

att ni kommer jobba på abba resten av ert liv

än att jag gör det ^^

Så det är lika bra att ni lägger ner det ni håller på med.

Det tjänar ändå ingenting till.

Jag kan ju inte hjälpa att ni är avundsjuka, right?

 

Avundsjuka var det ja ;)

  

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards