AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:11

Nej, nu ska jag sova bitches!

Hoppas ni har haft en bra tionde november.

Det har i alla fall jag <3

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:05

Borde jag byta header tycker ni?

Den känns lite väl gammal nu faktiskt..

Men vad tycker ni?

Jag kanske ska byta tema helt på bloggen?

I så fall, vilka färger?

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:02

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:01

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 22:27

Alltså jag tycker synd om dig.

Att du mår så dåligt att du gör så.

Du måste ju få hjälp..

Jag kan lixom inte göra mer än det jag gjort.

Fattade inte att det var så allvarligt faktiskt.

Eller allvarligt, det är väl inte direkt självmordsförsök.

Men ändå inte bra.

Att såna grejer kan vara så jobbiga.

Det skulle aldrig falla mig in att göra så

men du mår nog sämre än vad jag gör.



Av Alice Wahlström - 10 november 2009 18:35

Hej bloggläsarna!

Idag när jag gick in på internet, på google rättare sagt råkade

jag trcka på nyheter och fick syn på Lindex annonsen.

Har ni sett den? Läs den här annars.


Jag tycker att det är ganska korkat faktiskt.

Att bara göra kläderna i storlek Small och Medium.

Visst, de storlekarna är väl vanliga men ändå.

Det finns ju väldigt många som har storlek Large också,

och de vill väl också kunna köpa Lindex snyggare kollektioner.

Själv tycker inte jag att Lindex har så mycket snygga kläder.

Köper mest underkläder där faktiskt.

Men när man blir lite äldre kanske man handlar där och då vill man

ju kunna köpa snygga kläder i sin egen storlek!

Säg gärna vad ni tycker om detta!

 

                                                  
                                                  
                                     



Idag har jag faktiskt varit grymt duktig!

Jag har ätit regelbundet och efter skolan

åkte jag och Lellis och simmade på tumlaren.

Vi solade lite också, det var läskigt ^^

Vi ska börja simma och träna oftare,

och Lellis ska också börja rida på Assleröd.

Så till sommaren kommer vi ha snyggaste kropparna ^^



På fredag kommer älsklingen <3

Massa mys kommer det bli!

Saknar dig redan Daniel <3

Kommer bli jättemysigt att träffa dig igen!

Gillar dig massor baby <3

Nått förslag på vad vi kan göra?

 



I januari får jag en ny  mobil!

Massa kul då ^^

Vet inte vad jag vill ha för någon,

förhoppningsvis har någon snygg kommit ut då.



By the way, vad kan man ge till

sin pojkvän i julklapp?

Jag vill ge Daniel nått gulligt och lite speciellt.

Det enklaste vore nånting till håret :P

Men hur kul är det?

Kläder kan jag inte köpa heller

för jag vet hur jobbigt det är att få kläder.

Vad ska ni köpa till era partners?

 

Imorgon är det onsdag vilket betyder att jag slutar halv 12!

Grymt härligt! :)

Jag vill egentligen rida,

får ringa Eva och kolla om hon har ridit Bazinka.  

Annars vill jag göra det!

Kanske ska ta och göra det nu?


Jaja, puss bloggen,

hörs kanske senare!

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards