AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Alice Wahlström - 5 november 2009 21:18

Nu ska ja vara wannabe alla andra och ha en frågestund! :D

Eftersom jag inte kommer kunna blogga i helgen får ni ställa massa frågor!

Jag lovar att svara på precis exakt allt!


Nu ska jag strax duscha, bloggar kanske sen.

Puss bitches

Av Alice Wahlström - 5 november 2009 18:51

Nu har jag nyss packat färdigt, åker ju till Daniel imorgon!

Har med mig jättelite grejer för en gångs skull >.<


Svar till Lellis, nej jag har inga bilder på min nya hårfärg.

Lust att fota någon dag? typ måndag?


Haha, jag kollar på mitt hår i spegeln just nu, det är jättefult >.<

Var nyss ute och gick med Enzo och det snöar ute! :O Det snöar lixom aldrig här :P

I alla fall så hade jag mössa på mig men luggen blev blöt ändå så den typ spretar åt sidorna xD


Nu ska jag se på den sista Johan Falk filmen! Någon som sett den?


Pusshej <3

Av Alice Wahlström - 5 november 2009 16:30

Flera har undrat hur man får kontakt med en kille som bor 90 mil bort.

Känns som att det handlar väldigt mycket om JImmy just nu, men han var tvungen att vara med i min sammanfattning och då blev det frågor.


I alla fall, jag vet själv inte riktigt hur vi fick kontakt. Förmodligen var det via en tjej som heter Jessica Zimmermann, hon gick i min klass.

Hon addade Jimmy till Lellis msn, och jag fick honom av henne. Då var jag 12 år.

Och han tre år äldre, skulle fylla 15.

Shit vad kul det var att chatta med honom tyckte jag ^^ Han var ju äldre och jaa.

Eftersom jag förstod att han skulle dissa mig om jag sa att jag var 12 så sa jag att ja var ett år yngre än han, 14. Och ja, jag såg väl ut som det så han gick på det.

Haha, nu vet han min riktiga ålder med det tog ett tag.


  

Jag på min 12-års dag


Jag hade kontakt med Jimmy från det att jag var 12 till att jag var nästan 15.

Så nu vet ni det.



Undrar ni något om mig eller vad som helst så kommentera så ska jag svara!



Av Alice Wahlström - 5 november 2009 14:10

Hej alla bloggläsare!

Idag är jag hemma från skolan igen. Tredje dagen denna veckan. Inte bra!

Tur i alla fall att det inte är några prov.


Jag är hemma idag för att jag trodde att jag var magsjuk,

spydde i natt och ont i magen och så men nu mår jag bra.

Jag ska ju till älsklingen imorgon så måste ju vara frisk! :)


Mitt hår är jättemörkt tycker jag! Känns jättekonstigt att inte vara vitblond längre. Nu är jag mer rågblond, vilket också är fint men mycket mörkare som sagt.

Och jag ska bli ännu mörkare till jul. Shit alltså.

Men jag blir blond igen till sommaren :D

Jag ska försöka ladda upp bild men det syns inte i cambilder.


I helgen vet jag inte om jag kommer kunna blogga något eftersom jag ska vara hos Daniel, 

kanske att jag får låna hans dator ^^


Igår såg jag på film med mamma och pappa, Johan Falk, den näst sista filmen. Till den åt vi mackor med julskinka och drack julmust och åt pepparkakor! När vi gör det får jag alltid julkänsla, det är mysigt.

Det är faktiskt bara ungefär 1,5 månader kvar till jul! Tiden går väldigt fort.


Enzo fyller snart 3 år, min lilla gris börjar bli stor ^^

Han är lika gammal som mig då, i hundår såklart.


Nu ska jag kolla på film, pusshej <3


Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards