AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Alice Wahlström - 1 november 2009 12:17

Speciellt inte dig emma :o Trodde ni verkligen att jag skulle göra som alla andra och färga håret brunt?!

Nä inte riktigt min stil va. Jag ska dock färga håret på onsdag, fast blont fortfarande såklart. Trivs asbra med blont hår så det ska jag allt fortsätta vara ^^


Nu ska jag strax ta på mig och sen gå ut med enzo.

Lellis åkte precis hem, hon måste yup plugga eller nått.

Idag ska jag göra ingenting. Verkligen inget planerat. Vill typ träna så ska typ göra de.


Till helgen ska jag träffa Daniel och det ska bli mysigt <3 Alltid mysigt att vara med någon man tycker om :)

Hmm, vad har hänt mer? Just det! Jag har varit jätteduktig och installerat Spotify : > Jag är la inte sådär jätteteknisk så ja, är rätt stolt (a)

Klaga inte på att jag är efter nu bara xD

Någon mer än jag som gillar Darins version av Viva la Vida?! Tycker den är jättehärlig.

Gillar typ vissa Miley Cyrus låtar också, dock inte alla.


Nu dampar min pappa lite så jag måste ta på mig men ja bloggar mer sen.

Pusshej <3 

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards