AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under november 2009

Av Alice Wahlström - 11 november 2009 22:06

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Bara för att jag och Daniel har två veckor imorgon :)

Gillar dig massa älskling <3

Tiden går väldigt fort.

Träffades för ungefär 3 veckor sen första gången,

dröjde inte länge innan känslorna kom <3

Känns som att vi passar bra ihop faktiskt <3

Helt klart bästa förhållandet ja haft <3

Inte så stor erfarenhet av förhållanden men ändå ^^

Det är så mysigt att vara med dig.

Spelar inte så stor roll vad vi gör lixom <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Gillar dig massor Daniel Flöe <3

<329/10-09 <3

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Alice Wahlström - 11 november 2009 22:03

Haha Emma då, hon fyller 21 :P

Jaja, grattis iaf till Linnea som fyller 21 idag!


Alla säger grattis till Linnea Peterson!

Av Alice Wahlström - 11 november 2009 21:06

Grattis min nästanKusin ^^

Nu fyller du 17 år :)

Jag tycker du kan övningsköra med mig till balen xD

Haha :)

Okej, du fyller inte riktigt än, om en månad men orkar inte lägga upp de då -.-

Så gör de nu :D


Alla säger grattis i förskott till Viktor Hallgren som fyller 17 den 11 december!



Av Alice Wahlström - 11 november 2009 21:04

Grattis Amanda till körkortet :D

 

Fan va kul :D

Nu ska du få köra mig överallt ;)

 

nejdå :P

 

Snart fyller du 20 me! På tisdag!

 

 

Grattis kusinen <3

Av Alice Wahlström - 11 november 2009 20:28

Shit vad störande!

Inlägget såg inte alls ut som jag ville när jag laddade upp det!

Alltså, jävlar vad jag stör mig på sånna saker.

Så jag ber om ursäkt men orkar inte göra om hela inlägget.

Av Alice Wahlström - 11 november 2009 19:52

HAHAHAHAHA fan va ja gillar shopping me min pappa (aa'

Två par assnygga skor och en lika snygg jacka :D

Och det gick på ungefär en halvtimme xD

Jag kunde inte bestämma mellan två par skor,

pappa tyckte det ena var det snyggaste och jag det andra.

Pappas kommentar "men ta båda då" va väldigt bra ^^

Gillar att shoppa med honom :P

Haha nu kan ni kalla mig bortskämda om ni vill,

men de var ju billigt idag! Bara 2000 för tre grejer.

Skitsamma ^^


__________________________________________________
_________________________________________



Pappa ringde mig vid halv 12 tiden idag och fråga vad jag gjorde.

Jag sa bara att jag har slutat nu och att jag ska ner och vänta på bussen.

Han föreslog att han skulle hämta mig istället och att vi skulle åka till uddevalla

för han skulle kolla på en fastighet, och sen köpa en jacka till mig.

Jag bara ah visst, kan väl va kul.

Det var lite småsegt att gå runt i fastigheten,

 men om jag någon gång ska köpa en fastighet i 40 miljoners-klassen

så vet jag lite vad man ska tänka på xD

Vi gick innan visningen var klar eftersom pappas tålamod inte räckte till.





Sen åkte vi till torp och det första vi gjorde var att gå in på bik bok

och pappas första kommentar var "här finns de inga jackor",

sen gick vi längre in och där hängde en del jackor.

Första jackan jag kollade på blev det.

Sen vidare till skorna och pappa tyckte väl att han

tjänade 500 på att ge mig två par skor :P

Eftersom de första skorna jag ville ha kostade 1500

och mina två par andra tillsammans 1000 ^^

Sen åkte vi hem och jag har bara tagit det lugnt och nu sitter jag här igen.


By the way, gissa vad jag hörde på nyheterna imorse?!

Jo, det med Lindex som jag tog upp igår!

HAHA! Jag var först ;)

Nej jag skoja bara.


 

Isa

HAHAHA ja, jag håller med men erkänn jävligt bra? :P


 

Lellis

Hjälper du mig välja bilder då?


 Alla mina härliga bloggläsare

Mer förslag på deisgnen tack!


                                                  

                                                  

             



Dagens

 

Älskling

Svårt, finns många älsklingar men

står väl mellan Emma, Lellis och Daniel  ^^

Dagens älskling blir alltså Emma.

Finns alltid för dig gumman, vad som än händer <3

 

Jobbigaste

Får nog säga klassen där alltså.

Shit vad stökiga vi kan vara ibland och vi

var ändå bara halvklass idag.

 

Låt

The Good Left Undone - Rise Against

Tack vare Daniel jag

ens har hört den låten!

 

Mat

Revbenspjäll, potatisklyftor och bea!

Det är väldigt gott (a)

 

Jobbigaste

Varför inte säga månadens jobbigaste?

Och nej, det är inte mens xD

För jag är proo så jag har inte det.

Och vad ska man göra för att inte få mens?

Förutom att bli gravid :P

Jo man kan äta minipiller.

Vilket också blir dagens jobbigaste grej.

Glömmer typ att ta dom hela tiden vilket

Daniel inte blir så glad för (aa'

 

__________________________________________________
____________________________

 

 

Detta blev ett väldigt långt inlägg märkte jag nu.

Skulle egentligen städat men bloggade istället :P

Inte okej xD

 

 

Det jag ska göra nu är då:

*Sätta på en bra spellista på Spotify

*Städa mitt rum

*Datorn igen

*Duscha

*Kolla på tv

*Sova!

 

 

 

Hejdå mina älsklingar, kommentera massor nu <3




Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:11

Nej, nu ska jag sova bitches!

Hoppas ni har haft en bra tionde november.

Det har i alla fall jag <3

Av Alice Wahlström - 10 november 2009 23:05

Borde jag byta header tycker ni?

Den känns lite väl gammal nu faktiskt..

Men vad tycker ni?

Jag kanske ska byta tema helt på bloggen?

I så fall, vilka färger?

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards