AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under november 2009

Av Alice Wahlström - 13 november 2009 15:22

Hi bitches <3

Nu är klockan ungefär 4 och jag

ska snart ta bussen in till

uddevalla och möta Daniel <3


Hinner inte blogga mer, pusshej <3


Av Alice Wahlström - 12 november 2009 22:52

Vet inte om vi kan träffas på onsdag, skulle nog träffa Daniel där då så vet inte.

Skulle nog inte hinna det annars heller :(

Men vi får bestämma någon helg så får jag komma ner till dig <3

Så kan vi parta lite kanske ^^

Av Alice Wahlström - 12 november 2009 21:51

Hej bitches <3

Nu har jag städat klart :)

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag.

Skönt <3

Duschar alltid jättevarmt och länge :)



<3<3<3                  <3<3                        <3<3                        <3<3                         <3<3<3



Idag har mitt hurmör varit lite till och från.

För det första så skriver han så, till henne.

Det stämmer inte alls in så vet att det inte är sant, men ändå.

(Insatta vet vem jag pratar om, annars fråga <3)

Liksom, han säger motsatsen mot vad som stämmer.

Tror faktiskt inte att det var så.

För om det var så, så var det rätt konstigt.

Samtidigt är det kul, att veta den versionen han säger.



Sen har jag ju varit glad,

är ju en bra period just nu typ.

Haha jag vet, säger olika hela tiden.

Men det beror på hur jag mår

för stunden vad jag skriver >.<


                                                  

                                




Just det, ni som vill ha lösen till de inlägg jag

sätter lösen på får kommentera eller något så kanske ni får det!

Är inte säker på vilka som ska få det, får se helt enkelt.

 

                                                  

                                                  

               



Vad ska jag göra imorgon?

Först skola, sen hem och sen

till uddevalla och möta älsklingen <3

Sen hem igen, fast tillsammans med Daniel då.

Vet inte vad vi ska göra, typ äta nått

och sen hyra film säkert :)<3

Sen lördag får vi se vad vi gör :)

Beror nog på vädret <3


Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag!

Bl.a Emmas :)


 

 

<3Puss bitches <3

Av Alice Wahlström - 12 november 2009 20:12

Just det! Jag ska till göteborg på onsdag :)

Öppet hus på Samskolan och jag måste byta min piercing :O

Jag tuggar på kulan, så det svarta låtsnar! :S

Måste byta!

Ska köpa både en spiral och en hästsko, så kan jag byta själv :)

Av Alice Wahlström - 12 november 2009 20:11

Shit, när man har tråkigt är det hur bra som helst att kolla på typ parlamentet klipp!

Man dör ju?

Haha :)

Nej, nu måste jag städa. Usch >.<

Av Alice Wahlström - 12 november 2009 20:08

Av Alice Wahlström - 12 november 2009 20:05

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards