AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Alice Wahlström - 4 september 2009 15:49



Hallå allihop, idag är lilla Alice sjuk. Inte kul!

men jag åker till götebrog i alla fall. Det är ju inte så stor skillnad på att vara hos farmor eller vara här.

Vi åker härifrån vid 7 så jag har rätt mycket att göra nu!! Först ska jag duscha och sen packa och sen blir de väl att vi åker. Bloggar kanske någon gång under helgen men får se. Annars hör ni av mig på söndag kväll. Då kommer ni förhoppningsvis få massa fina bilder också!

Ni ville ju ha mer bilder på mig så ska försöka med det, nu undrar jag bara, är det vanliga bilder på mig eller sånna som tidigare alltså lite "modellaktiga"? Jag tycker att dom där jag poosar och sånt oftast blir mycket bättre än bilder jag inte är berädd på.

Jaja ^^


Jag har väldigt tråkigt måste jag säga... Finns inget roligt att göra alls. Har ingen lust till nått förutom att åka till gbg >.<

Ikväll ska vi nog träffa Emma en stund, hoppas det. imorgon blir det att byta piercing och va på stan. Får se om vi vågar oss utanför Nordstan och kompassen den här gången :P jag vill gärna gå en sväng på kungsgatan om vi nu hittar dit.


Om ni skulle se en blond, lång tjej med läpppiercing och en brunhårig, kortare tjej utan piercing så är det jag och Lellis :D Kom gärna fram och fråga efter autografer och sånt, jag menar vem vill inte ha en autograf av mig? ;)



Nejdå, jag skojade bara. Jag tänker inte bli den nya Kissie/Dessie/Paow!

Är alldeles för bra för sånt. ^^



Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards