AliceIsabelle - My life and my problemes

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Gymnasievalet

Av Alice Wahlström - 29 september 2009 00:30

I år är det ju 94orna som går i 9an och ska snart välja till gymnasiet. Jag som då själv går i 9an har väldigt mycket funderingar över detta. Vilken linje man ska välja, på vilken skola mm..

Sälv har jag väldigt många skolor att välja mellan, men bara två linjer jag funderar på. Fram till 9an var jag helt säker på vilken skola och vilken linje men nu när det verkligen är allvar så har jag ändrat mig lite. Jag tänker så att det absolut viktigaste är att få med de ämnen jag behöver för högskolebehörighet, och att ha kul! Jag vill inte tänka tillbaka på min gymnasietid och tänka att - fan jag borde inte tagit samhäll.

Jag känner mig samtidigt pressad att få bra betyg.


Jag ser inte bara fram emot gymnasiet, jag är även ganska nerös. Jag ska ju liksom flytta ifrån allting. För de flesta är inte gymnasiet en så stor förändring. Jag därimot ska lämna Hunnebo där jag bott nästan hela mitt liv, och flytta till göteborg vilket blir en ganska stor förändring bara det.

Tänk om jag inte få några kompisar - vad gör jag då?

Förhoppningsvis händer inte det men man vet ju aldrig :P


Men samtidigt ska det bli så sjukt kul! Ser verkligen fram emot det!! Jag verkligen älskar gbg och det kommer nog bli himla kul att bo där. Ser även fram emot gymnasiet, gillar ju inte högstadiet direkt så det kan ju faktiskt inte bli sämre.


 Gud nu får jag ångest, ska upp vid typ 8 så :O Måste sova!!

Glöm inte kommentera!! Vill veta vad ni tycker är intressant att läsa om så jag får lite ideer! För det har jag verkligen inte nu...

Nej nu ska jag sluta. Godnatt sötnosar <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Wahlström - 8 augusti 2010 22:15

nu packar jag, flyttar imorgon!  

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 21:53

DUSCHEN, HERE I COME! :D

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 20:15


  

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 14:34

Tjaa bloggen! Sitter här i det åskande Hunnebostrand. Jag är ganska neutral mot åska, är inte rädd men gillar det inte heller.   Idag ska jag nog videoblogga hade jag tänkt! vad tcker ni om filmen jag laddade upp föresten? Visst är den grym...

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 00:05

Min video är grym, eller hur? :) Har typ tråkigt så sitter och gör filmer istället :) ...

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards