AliceIsabelle - My life and my problemes

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Jag är bäst, right? :D

Av Alice Wahlström - 30 september 2009 22:02

Håll med om att jag har blivit väldigt väldigt duktig på att blogga? :)

Känner mig lite mer motiverad nu ^^ Men jag kan ju inte påstå att ni är duktiga! Ni Får allt bärja kommentera mera tack!

När jag känner att antalet kommentarer matchar antalet läsare ska ni få ett inlägg med massa bilder, från de äldsta jag har på mig till de nyaste! Det var väl en bra belöning? :D Ni vill ju ha fler bilder på mig :)


Just det, Lionelle, man kan visst kolla på videoinlägget?

Det är väl bara din dator som krånglar ;)

 

Idag har jag varit i skolan, slutade halv 12. Riktigt gött! Kom hem och tog det lite lugnt, gick ut med Enzo mm. När jag var ute på promenaden fick jag sjukt ont i huvet :O Kind of migrän, med illamående och flimmer och allt.

Hmm.

Imorgon ska jag nog till vårdcentralen här i Hunnebo. Har gått hos den läkaren tidigare fast då var det en privat mottagning. Han är jättebra faktiskt! Just det, jag kanske ska berätta varför jag ska dit? ^^

Jo, mina hål i öronen är typ jätteinflammerade :o Inte kul alls! Så jag ska se om jag måste ta ut de eller om jag ska vänta lite till.


Jag är typ arg idag. På den där j*vla f*ttan Inger Hellsing!!

Jag får inte ledigt alla dagar, bara en.

Så jag tar ledigt måndag och hinner jag inte kolla runt tillräckligt

så får jag tjata på mamma så hon sjukanmäler mig.

ÅÅH! Skrikandes


Hmm vad ska jag skriva mer?

Jo, vill ni ha fler videoinlägg får ni faktiskt ta och skriva det!

Jag kräver mer kommentarer!!!

Tänkte annordna en tävling,

men vet inte vad för någon,

förslag?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Wahlström - 8 augusti 2010 22:15

nu packar jag, flyttar imorgon!  

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 21:53

DUSCHEN, HERE I COME! :D

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 20:15


  

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 14:34

Tjaa bloggen! Sitter här i det åskande Hunnebostrand. Jag är ganska neutral mot åska, är inte rädd men gillar det inte heller.   Idag ska jag nog videoblogga hade jag tänkt! vad tcker ni om filmen jag laddade upp föresten? Visst är den grym...

Av Alice Wahlström - 20 maj 2010 00:05

Min video är grym, eller hur? :) Har typ tråkigt så sitter och gör filmer istället :) ...

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards