AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Alice Wahlström - 1 januari 2010 22:32

Jag sitter och funderar på om det är sant eller inte.

Jag tror att det är sant. Men jag är inte säker.

Alla negativa grejer gör än inte starkare i alla fall.

det är nog snarare när man känner att man inte orkar längre,

då kanske det är så.


Jag har i alla fall märkt själv att det nog kan vara så.

What doesn't kill you makes you stronger.


T.ex min piercing. Jag var livrädd. Verkligen terrified.

Men, jag skulle vilja pierca mig igen. Faktiskt!

För visst, jag var väldigt rädd, och det kommer jag

nog vara nästa gångn igen.

Men nu vet jag i alla fall att det faktiskt inte är så farligt :) 


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu så jag är tyst.

Av Alice Wahlström - 1 januari 2010 01:29

Jag är ty glad ^^ Har kommit på att om jag börjar på plusgymnasiet, så kommer ju jag bli rätt bra på att sminka och styla och så. Och jag och mamma kom på att man ska ju praktisera och så under gymnasiet, och sen efter gymnasiet kan man ju också göra det. Så vi kom på att vi känner ju faktiskt två modeller!! :D Så de har förmodligen kontakter så då kanske jag kan få praktisera där :D Men grejen är ju att ingen av dem är speciellt känd i Sverige utan båda två är typ kända i new york och en i madrid :D SÅ jag kanske kan typ jobba hos nån stylist där :D:D Asså jag är typ happy face :D

Plus att jag känner två f.d modeller så de kanske också har kontakter :D

Är väldigt happy ^^

Även fast det kanske inte blir så så vet man ju aldrig :)

Man måste ju få hoppas ^^

Och man måste ju kolla ifall chanserna finns när man har kontakter lixom ^^

Vad tyx om det va bitches? :D


Av Alice Wahlström - 1 januari 2010 00:35

Gott nytt år :D

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards