AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Alice Wahlström - 17 januari 2010 20:45

Här har ni svaren på min lilla frågestund ^^


Vart bor du?

Sv: Hunnebostrand, snart Göteborg :)


Hur gammal är du?

Sv: 15ller 16 i juli 


Är du singel?

Sv: Yess det är jag.


Tycker du bäst om månen eller solen?
Sv: Solen


Vilken årstid är den bästa?
Sv: Sommaren ^^


Varför är du så extremt intresserad utav mig?
Sv:  Haha, jadu Joakim, my love, vad ska jag svara på den? :P


Om du fick välja, vilken ögonfärg hade du haft?

Sv: Blåa :) Ska skaffa de om jag får linser ;D


Hur lång är du?
Sv: 177 :)


Gjorde de ont att ta din piercing?
Sv: Nja, inte speciellt :)


Hur gammal är din hund?
Sv: snart 3 år.


Vart ska du flytta?
Sv: Göteborg


Har du någon pojkvän just nu?
Sv: Nej, jag är singel.


Hur många killar har du haft?
Sv: Beror på hur man räknar, lite olika.


Hatar nu nån?

Sv: Hatar och hatar. Jag hatar inte direkt någon,

Haha, det var en svår fråga.

Men jag ogillar en del personer :)


Hur kan du vara så snygg?

Sv: Haha, beror väl på vad man har för smak.

Men gissar på en rätt bra kombo av mamma och pappa ;D


Vilken kroppsdel tycker du mest om på dig själv?

Sv: Ögnen, om det är en kroppsdel :P


Hur sminkar du dig? :)
Asså till vardags och till lite finare.

Sv: Först har jag en Primer från Lumene, sen har jag en flytande foundation från isadora som jag applicerar med pensel. Efter det har jag ett puder, och sen lägger jag lite kajal och sen mascara från Clinique :) Ibland lite ögonskugga också.

Till fest lägger jag lite mer kajal och mer mascara + ögonskugga :)


Hur stek är min blogg?

Sv: Haha jag tänker inte göra reklam för din blogg, men inte stek alls :)


Varför är inte du modell?

Sv: Borde jag bli det?


Vilka är dina bästa kompisar? :D

Sv: Lellis, Dellan, mm. irl.

Sen finns det massa snälla personer som jag har kontakt med :)

J.L, J.L, J.L t.ex XD


Vad hette din första pojkvän? Asså seriösa.

Sv: En J.L, Jimmy Lindblom :)

Fast helt seriöst var det väl inte xD

Men vi gillade varandra i alla fall :)




Sådär, det var allt :)

Inte så många frågor men jag har inte så jättemycket läsare.

Blir några bilder sen :)




Av Alice Wahlström - 17 januari 2010 13:13

Svaren på frågorna kommer förmodligen ikväll!

Ska vara med Dellan så fråga på.

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards