AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Alice Wahlström - 8 januari 2010 14:35

Hej bloggen!


Detta är mitt sista inlägg fören imorgon kväll.

Då får ni resultat och bilder mm.

Nu ska vi åka om ungefär 10 min och hämta upp Emma.

Så kör pappa oss till munkedal och därifrån tar vi tåg.


Jag är ganska nervös nu men hoppas att det ska gå bra!

Nu hoppas jag att ni alla håller tummarna för mig :D


Detta blir mammas första utställning, och min och Enzo's andra.

Går detta någorlunda bra så blir det fler snart! :)

Om ni ska till My Dog imorgon så säg gärna till :)

Ni kan väl skicka sms till 0760813659 i så fall eller om ni vill något annat!

Självklart har jag comviq.


Pusshej bitches <3

J.L

Av Alice Wahlström - 8 januari 2010 01:45

J, du har rätt.

Jag borde inte göra så.

Ska verkligen skärpa mig.

Är viktigt.

Man ska inte vara snäll i alla lägen.

Även fast jagär snäll av naturen.

Fast inte mot avundsjuka bitchar ^^

Älskar att provocera sånt folk.


I alla fall så ska jag försöka vara snäll mot även sånna ^^

Och vara mindre snäll mot vissa andra i vissa lägen.

För jag vet verkligen att det är fel.

Men jag är bara orolig för att det ska få andra konsekvenser.

Har inga lust att behöva gå igenom det.

Hellre vara lite snäll då.

Fast ändå nej.

Ångrar fan de två senaste.

Inte första, för det ville jag.

Men med de andra två så va de för att vara snäll.


Jaja, man får helt enkelt skylla sig själv.

Klart folk utnyttjar än när man inte säger ifrån.


Tack i alla fall att jag har dig. Att jag kan prata med dig.

Behöver dig i mitt liv <3

Du får inte lämna mig, vet att du får,

för du e 18, men du får inte för mig.. 

Usch, vill inte tänka mig ett liv utan dig :)



Av Alice Wahlström - 8 januari 2010 00:36

Vet inte riktigt hur det känns med "smultron".

Vill jag verkligen ha kontakt med honom igen?

Det är väl pga mig vi har kontakt igen antar jag.

Att träffa dig igen skulle nog kännas lite skumt.

Typ som att du bara vill ha sex med mig?

Det kanske är så.

Jag vet inte.

Tror dock att det är bäst om vi väntar

med att träffas tills du har kommit över mig i alla fall.

Kommer nog bli lite konstig stämning

om du kommer hit atm.


Jag vet dina åsikter om "smultron",

men jag vet inte vad som är bäst.

Känns som att jag har lite väl många bollar i luften faktiskt.

"smultron", "hallon", "blåbär" ,"nypon" och "björnbär".

Vad ska jag göra?

Jag sårar nån oavsett vad jag gör lixom.


Jag skulle aldrig satt mig i denna sitvationen med "smultron" från början.

Då hade allting varit lättare.

Jag skulle heller inte satt mig i denna sitvationen med "blåbär".

Sitvationen med "nypon" känns kontsig.

Lite annorlunda att snacka med honom på det sättet.


 "Björnbär" vill jag nog satsa på, men vet inte om det är någon idé.

Vill,och han med, men distans?

Förra gången jag hade distans gick det ju så bra. *not*

Även fast det inte var speciellt långt så sluta de ju inte så bra ^^

Att hota med att ta självmord är väl inte det mest lyckade avslutet på ett förhållande.

Men bättre att få slut på det efter två månader än att det går längre ^^


I alla fall så hoppas jag att allt dethär löser sig.



Och J, du vet att jag alltid finns för dig.

Vet att det är massa skit i ditt liv och att det varit länge.

Men jag hoppas jag hjälper lite i alla fall.

Himla bra att vi fått tillbaka kontakten igen <3

Vi hade ju rätt bra kontakt i vintras,

sen över sommaren försvann den, åh nu tillbaka igen :)

Är väl till viss del mitt fel att den försvann,

men jag kan inte hjälpa det lixom ^^




Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards