AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 22:26

Jag tänkte såhär, att eftersom jag inte

 är så sugen på att blogga så får ni en frågestund istället :)

Svaren kommer om några dagar :)

Svarar på det mesta.

Så fråga på!

Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 22:15

Tar bort i stort sett allt jag sagt om dig.

Att jag älskar dig, att jag finns för dig, allt.

Du är falsk.

Jag hatar falska personer.

Tyvärr men jag klarar inte falska kompisar.


Jag är faktiskt riktigt besviken på dig.

Trodde verkligen att jag kunde lita på dig.

Men man berättar inte saker som man lovat

att inte föra vidare.

Jag tänker inte nämna något namn här,

men personen det rör sig om lär märka.


Jag är faktiskt inte så falsk att jag går

ut med namn på min blogg i alla fall.


Usch på dig.

Usch på alla falska personer.


Om du verkligen älskar mig skulle du inte gjort så.

Där har vi verkligen ett bevis för att det inte är så.

Är väldigt glad att jag fick reda på detta,

så att jag kan sluta anförtro mig åt dig.


Så, detta var det sista om dig i min blogg.


Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 14:15

Jag känner mig inte direkt pepp till att blogga.

Har värsta bloggtorkan för tillfället..


Är i alla fall lördag idag.

Ska plugga rätt mycket hade jag tänkt.


Tänkte bara säga att det är verkligen

ingen idé att skriva hur ful ni tycker jag är.

Bara att inse, jag bryr mig inte.

Hatar ni mig så mycket så fine,

men varför ens ödsla tid på mig då?


Säger detta för eran skull,

för jag bryr mig verkligen inte det minsta :)

Det enda som betyder nått för mig är att

de som jag bryr mig om tycker om mig för den jag är

och skiter i hur jag ser ut.

Sen är det alltid roligt när ni sötnosar

säger att jag ser bra ut,

men det är inte viktigt. :)


Får se om jag bloggar mer idag.

Kanske <3


Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 00:54

Har migrän idag igen :(

Inte kul alls.

Var hemma från skolan.

Vilade och sen gick jag och mamma

upp till Clas och Birgitta med Enzo.

Han och Kastro lekte jättebra :)



Imorgon händer inte så mycket.

Vad jag vet i alla fall :P

Haha <3

Nej men hittar väl på nått kul antar jag.

Skönt med helg i alla fall :)



I veckan händer inte så jättemycket.

På måndag blir det träning,

 kom på att jag måste anmäla mig imorgon

och se så att det finns plats! 

På tisdag ska jag träna igen. Inget anant planerat.

På onsadag blir det kanske Göteborg.

Beror på om någon vill träffa mig

och följa med på öppet hus.

Sen är det väl inget planerat inför helgen.

Åker till Göteborg på fredag

och stannar tills på lördag/söndag.

Får se :)


Nån som vill träffas? <3



J.L

Aw sötnos är du <3

Verkligen skitgullig ^^

Typ väldigt snäll också :)

Hoppas att vi håller kontakten :)<3



J.L (igen xD)

 

Du är typ massa snäll,

en av dom bästa <3

Verkligen :)

Haft kontakt med dig väääldigt länge,

så jag känner dig ganska bra.

Även om vi hade ett kontaktuppehåll

så känns de som att det aldrig hänt :)

 

E

Världens snällaste :)

Finns mycket att säga om dig men håller det kort.

Du är en av dom bästa <3

Finns alltid :)

 

A

Typ massa bra :)

Hoppas du och din flicka får det bra :D

Massa glad för din skull vännen :)




Tnej, nu ska jag gå och lägga mig.

Klockan är halv två,

jag lixom glömde skriva klart inlägget xD

Fastnade i bloggvärlden istället ^^

Men hörs mer imorgon.


Bye bitches <3


Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards