AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Alice Wahlström - 13 januari 2010 21:02

Visst är det härligt att vara ute och gå på kvällarna?

Jag verkligen älskar det.

var nyss ute och gick med Dellan i en timme :)


Jag har så himla mycket träningsplaner nu.

Måndagar: Yoga förmodligen

Tisdagar: gymma med Lellis

Onsdagar: -

Torsdagar: Gympa i skolan

Fredagar: Gymma med Yaya

Lördagar: -

Söndagar: -


De dagar jag inte skrivit nått på ska jag

förmodligen ut och gå med Dellan :) Annars ensam.


Det ska faktiskt bli skönt att komma igång med träningen ordentligt.

Och jag tror faktsikt att jag kommer hålla det eftersom jag köpt ett träningskort nu också.

SÅ jag hoppas att jag kommer i form till Beach10! :D


Nu orkar inte jag blogga mer ^^

Kanske bloggar mer senare, efter duschen :)


Bye bitches <3




Av Alice Wahlström - 13 januari 2010 16:54

Shit vad ont jag har!

Jag kan inte sitta utan att det gör ont,

jag kan inte ligga utan att det gör ont,

jag kan inte stå utan att det för ont

och jag kan inte gå utan att det gör ont!


Haha, så går det när en som inte

tränar regalbundet tränar ordentligt :P


I alla fall så ska jag träna igen nästa tisdag,

och nästa fredag ska jag och Yaya gymma!

På måndag ska jag på yoga då som jag sa förut.



Jag har i alla fall kommit fram till

att inte använda glasögon i skolan.

Inte en chans.

Not a chanse ^^

Man måste förmodligen ha ett par

att använda när man är sjuk typ.


Men jaja, det blir nog bra :)


Av Alice Wahlström - 13 januari 2010 12:46

Gud vad trött jag är.

Somnade jättesent igår så har inte sovit många timmar.


Skolan är i alla fall slapp på onsdagar.

Slutar halv 12 :)


Var hos skolsköterskan idag.

Har dålig syn, sne rygg, växt två cm och gått ner 2,3 kg!

Haha, lyckat ^^

Så jag ska väl förmodligen börja med linser ^^


Jaja, detta blev bara en liten snabb update.

Bloggar mera sen ^^


Bye bitches <3

Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards