AliceIsabelle - My life and my problemes

Alla inlägg under januari 2010

Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 14:15

Jag känner mig inte direkt pepp till att blogga.

Har värsta bloggtorkan för tillfället..


Är i alla fall lördag idag.

Ska plugga rätt mycket hade jag tänkt.


Tänkte bara säga att det är verkligen

ingen idé att skriva hur ful ni tycker jag är.

Bara att inse, jag bryr mig inte.

Hatar ni mig så mycket så fine,

men varför ens ödsla tid på mig då?


Säger detta för eran skull,

för jag bryr mig verkligen inte det minsta :)

Det enda som betyder nått för mig är att

de som jag bryr mig om tycker om mig för den jag är

och skiter i hur jag ser ut.

Sen är det alltid roligt när ni sötnosar

säger att jag ser bra ut,

men det är inte viktigt. :)


Får se om jag bloggar mer idag.

Kanske <3


Av Alice Wahlström - 16 januari 2010 00:54

Har migrän idag igen :(

Inte kul alls.

Var hemma från skolan.

Vilade och sen gick jag och mamma

upp till Clas och Birgitta med Enzo.

Han och Kastro lekte jättebra :)



Imorgon händer inte så mycket.

Vad jag vet i alla fall :P

Haha <3

Nej men hittar väl på nått kul antar jag.

Skönt med helg i alla fall :)



I veckan händer inte så jättemycket.

På måndag blir det träning,

 kom på att jag måste anmäla mig imorgon

och se så att det finns plats! 

På tisdag ska jag träna igen. Inget anant planerat.

På onsadag blir det kanske Göteborg.

Beror på om någon vill träffa mig

och följa med på öppet hus.

Sen är det väl inget planerat inför helgen.

Åker till Göteborg på fredag

och stannar tills på lördag/söndag.

Får se :)


Nån som vill träffas? <3



J.L

Aw sötnos är du <3

Verkligen skitgullig ^^

Typ väldigt snäll också :)

Hoppas att vi håller kontakten :)<3



J.L (igen xD)

 

Du är typ massa snäll,

en av dom bästa <3

Verkligen :)

Haft kontakt med dig väääldigt länge,

så jag känner dig ganska bra.

Även om vi hade ett kontaktuppehåll

så känns de som att det aldrig hänt :)

 

E

Världens snällaste :)

Finns mycket att säga om dig men håller det kort.

Du är en av dom bästa <3

Finns alltid :)

 

A

Typ massa bra :)

Hoppas du och din flicka får det bra :D

Massa glad för din skull vännen :)




Tnej, nu ska jag gå och lägga mig.

Klockan är halv två,

jag lixom glömde skriva klart inlägget xD

Fastnade i bloggvärlden istället ^^

Men hörs mer imorgon.


Bye bitches <3


Av Alice Wahlström - 14 januari 2010 23:45

jag har tråkigt ^^

Flummar lite i cam :P

har ont i huvet och ska snart sova.


Men var bara tvungen att skriva detta meningslösa inlägg först.


Bye bitches :D <3

Av Alice Wahlström - 14 januari 2010 23:37

Jag tänkte bara berätta om en jättebra sida som heter GratisBio.se!

Där kan man samla poäng, som faktiskt är väldigt lätt.

När man har samlat ihop tillräckligt mycket poäng så får man beställa något gratis!

Det kan vara allt från presentkort till biobiljetter.


Det finns hur många sådana här sidor som helst

men denna sidan är verkligen bra :)

Jag som brukar vara kass på att samla poäng

har fått jättemycket poäng väldigt fort och rekommenderar verkligen den sidan.


Det är ju perfekt att ge bort en biobiljett i present t.ex eller ha den själv :)

Man gör som man vill helt enkelt!


Man får poäng redan när man registerar sig så det är ju verkligen en bonus!

Som sagt, en väldigt bra sida där man verkligen kan tjäna ihop sina poäng.


Vet ni vad det bästa är?

Allt är helt gratis!

 

Alltså, besök GratisBio och börja samla poäng redan idag :)

Av Alice Wahlström - 14 januari 2010 19:44

Jag har bestämt mig för att ha kvar mina blonda hårfärg :)

Funderade på att färga brunt, men nej :)

Varför ändra nått som är snyggt? ^^

I stället ska jag börja använda mina extensions igen,

och kanske klippa lugg :)


Vad tycker ni? :D

Av Alice Wahlström - 14 januari 2010 19:33

Helluu mina sötnosar! ^^


Nu sitter jag här igen.

Fortfarande med migrän :(

Har lite tråkigt så tänkte göra nån lista,

om jag hittar någon ^^


Så länge kan väll ni svara på dessa frågor:

 

HAR DU SETT MIG :
1. I verkligheten?
2.Naken?
3. Onykter?
4. Dansa?
5. Sova?
6. Sjukt kär?
7. Äta mat ?
8. Bli arg?
Nu är du utmanad.

Gör samma sak och se hur folk sett dig


 

Av Alice Wahlström - 14 januari 2010 14:53

usch vad seg jag är idag!

Inte kul alls faktiskt.

Har ont i huvudet,

det är också anledningen

till att jag redan är hemma.


Stack hem vid halv 11 idag faktiskt.

Kom hem, och la mig i sängen.

Kände något vid mina fötter,

kollade och såg att Enzo hade gömt mat där!

Usch.

Eftersom min grymma värmedyna var på

så var maten alldeles mjuk och äcklig.


J,

Vet att allt är cepe.

Men jag kan inte göra nått.

Alla missförstår mig,

okej, jag kanske ger lite dubbla signaler

men jag trodde du kunde

hantera dem.

Liksom vad kan jag göra?

Har berättat hur det är

så finns väl inte mycket mer

jag kan göra.

 

Det är lite upp och ner i min värld just nu.

Måste hantera det bättre.

Men det löser sig nog så småning om.

Annars har jag några grejer jag kan göra.

Även fast det tar emot så hjälper det.

 

Imorgon är det fredag.

Har inte så mycket planerat!

Jocke Raiml kommer förmodligen hit,

han ska byta nån grej i min dator.

 

Jag skulle egentligen åkt till Göteborg idag,

men på grund av min huvudvärk så struntade jag i det.

Har redan varit på et öppet hus när jag var sjuk,

och det var inte kul!

Då slapp jag ju ändå åka buss...

 

 

Nej, nu ska jag försöka sova.

Det är det enda som hjälper

mot min migrän.

 

Bye bitches <3

 



Av Alice Wahlström - 13 januari 2010 21:02

Visst är det härligt att vara ute och gå på kvällarna?

Jag verkligen älskar det.

var nyss ute och gick med Dellan i en timme :)


Jag har så himla mycket träningsplaner nu.

Måndagar: Yoga förmodligen

Tisdagar: gymma med Lellis

Onsdagar: -

Torsdagar: Gympa i skolan

Fredagar: Gymma med Yaya

Lördagar: -

Söndagar: -


De dagar jag inte skrivit nått på ska jag

förmodligen ut och gå med Dellan :) Annars ensam.


Det ska faktiskt bli skönt att komma igång med träningen ordentligt.

Och jag tror faktsikt att jag kommer hålla det eftersom jag köpt ett träningskort nu också.

SÅ jag hoppas att jag kommer i form till Beach10! :D


Nu orkar inte jag blogga mer ^^

Kanske bloggar mer senare, efter duschen :)


Bye bitches <3




Presentation


What doesn't kill you makes you stronger...
And ey, I'm strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 -12
 13-15
 16-18
 19-25
 26+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards